Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění

Show full item record

No preview available
Title: Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění
Author: Bém, Ladislav
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Cílem diplomové práce je zmapování nejčastěji objevujících se podob rebrandingu na spotřebním a průmyslovém trhu, detailní analýza reálných tuzemských případů změny značky a zjištění postoje veřejnosti a zákazníků k těmto změnám. Důležité pojmy jako hodnota značky, brand management a rebranding přibližuje teoretická část, která je následována analýzami případů přeměn na tuzemském trhu. Součástí práce je i návrh komunikační kampaně rebrandingu produktu, jenž vychází z poznatků předchozích částí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15416
Date: 2011-09-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18367


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bém_2011_dp.pdf 2.281Mb PDF View/Open
bém_2011_vp.zip 84.55Kb Unknown View/Open
bém_2011_op.doc 128.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account