Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění
Show full item record
No preview available
Title:
|
Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění |
Author: |
Bém, Ladislav
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je zmapování nejčastěji objevujících se podob rebrandingu na spotřebním a průmyslovém trhu, detailní analýza reálných tuzemských případů změny značky a zjištění postoje veřejnosti a zákazníků k těmto změnám. Důležité pojmy jako hodnota značky, brand management a rebranding přibližuje teoretická část, která je následována analýzami případů přeměn na tuzemském trhu. Součástí práce je i návrh komunikační kampaně rebrandingu produktu, jenž vychází z poznatků předchozích částí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15416
|
Date:
|
2011-09-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
18367
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account