Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění |
Autor: |
Bém, Ladislav
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je zmapování nejčastěji objevujících se podob rebrandingu na spotřebním a průmyslovém trhu, detailní analýza reálných tuzemských případů změny značky a zjištění postoje veřejnosti a zákazníků k těmto změnám. Důležité pojmy jako hodnota značky, brand management a rebranding přibližuje teoretická část, která je následována analýzami případů přeměn na tuzemském trhu. Součástí práce je i návrh komunikační kampaně rebrandingu produktu, jenž vychází z poznatků předchozích částí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15416
|
Datum:
|
2011-09-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18367
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet