Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T18:52:34Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:20Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1529
|
|
dc.description.abstract |
DP analyzuje a následně vyhodnocuje způsoby a možnosti odlišení konkurenceschopnosti různých subjektů působících v jedné průmyslové oblasti, konkrétně ve sféře výrobců plastových oken. Teoretická část diplomové práce je věnována diferencovaným formám konkurence a ústí ve vyčlenění specifické formy měření konkurenceschopnosti podniku, formou tzv. mystery shoppingu. Analytická část se zabývá důkladným průzkumem obchodních a komunikačních dovedností zaměstnanců vybraného výrobce a distributora plastových oken. Projektová část shrnuje a hodnotí schopnosti a dovednosti konkurenčních prodejců plastových oken se sídlem na Moravě. Práce je zakončena souborem doporučení, jež by mohla přispět ke zvýraznění postavení zadavatelské firmy mezi ostatními konkurenty v oblasti výrobců plastových oken. |
cs |
dc.format |
97 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1887897 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2016 |
|
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda |
cs |
dc.title.alternative |
Business and communication skills as a competitive advantage |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
DW analyze and subsequently evaluate manners and possibilities of differentiation competitive strength disparate subjects - applied in one's industrial area (in sphere of plastic windows producers). Theoretic part is dedicated to different forms of competing business and orifice to detachment specific forms of admeasurements competitive advantage, uses so-called mystery shopping. Analytic part deals with complete investigation of staff business and communication skills. Project part of DW sums up and evaluates possibilities and acquirements of different competitive vendor's plastic windows which are based on Moravia. Work ends with collection of recommendation which could have to contribute by over striking posi-tion of submitter firm among others competitors in the area of plastic windows producers on Moravia. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2729
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account