Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda
Autor: Pospíšilová, Alena
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: DP analyzuje a následně vyhodnocuje způsoby a možnosti odlišení konkurenceschopnosti různých subjektů působících v jedné průmyslové oblasti, konkrétně ve sféře výrobců plastových oken. Teoretická část diplomové práce je věnována diferencovaným formám konkurence a ústí ve vyčlenění specifické formy měření konkurenceschopnosti podniku, formou tzv. mystery shoppingu. Analytická část se zabývá důkladným průzkumem obchodních a komunikačních dovedností zaměstnanců vybraného výrobce a distributora plastových oken. Projektová část shrnuje a hodnotí schopnosti a dovednosti konkurenčních prodejců plastových oken se sídlem na Moravě. Práce je zakončena souborem doporučení, jež by mohla přispět ke zvýraznění postavení zadavatelské firmy mezi ostatními konkurenty v oblasti výrobců plastových oken.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1529
Datum: 2006-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2016
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2729


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pospíšilová_2006_dp.pdfZablokované 1.800Mb PDF Zobrazit/otevřít
pospíšilová_2006_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pospíšilová_2006_op.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet