Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda |
Autor: |
Pospíšilová, Alena
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
DP analyzuje a následně vyhodnocuje způsoby a možnosti odlišení konkurenceschopnosti různých subjektů působících v jedné průmyslové oblasti, konkrétně ve sféře výrobců plastových oken. Teoretická část diplomové práce je věnována diferencovaným formám konkurence a ústí ve vyčlenění specifické formy měření konkurenceschopnosti podniku, formou tzv. mystery shoppingu. Analytická část se zabývá důkladným průzkumem obchodních a komunikačních dovedností zaměstnanců vybraného výrobce a distributora plastových oken. Projektová část shrnuje a hodnotí schopnosti a dovednosti konkurenčních prodejců plastových oken se sídlem na Moravě. Práce je zakončena souborem doporučení, jež by mohla přispět ke zvýraznění postavení zadavatelské firmy mezi ostatními konkurenty v oblasti výrobců plastových oken. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1529
|
Datum:
|
2006-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2729
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet