Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda

Show full item record

No preview available
Title: Obchodní a komunikační dovednosti jako konkurenční výhoda
Author: Pospíšilová, Alena
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: DP analyzuje a následně vyhodnocuje způsoby a možnosti odlišení konkurenceschopnosti různých subjektů působících v jedné průmyslové oblasti, konkrétně ve sféře výrobců plastových oken. Teoretická část diplomové práce je věnována diferencovaným formám konkurence a ústí ve vyčlenění specifické formy měření konkurenceschopnosti podniku, formou tzv. mystery shoppingu. Analytická část se zabývá důkladným průzkumem obchodních a komunikačních dovedností zaměstnanců vybraného výrobce a distributora plastových oken. Projektová část shrnuje a hodnotí schopnosti a dovednosti konkurenčních prodejců plastových oken se sídlem na Moravě. Práce je zakončena souborem doporučení, jež by mohla přispět ke zvýraznění postavení zadavatelské firmy mezi ostatními konkurenty v oblasti výrobců plastových oken.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1529
Date: 2006-05-11
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2016
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 2729


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pospíšilová_2006_dp.pdfBlocked 1.800Mb PDF View/Open
pospíšilová_2006_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
pospíšilová_2006_op.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account