Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012

DSpace Repository

Language: English čeština 

Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012

Show full item record

No preview available
Title: Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012
Author: Dolečková, Aneta
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na průmyslový trh a konkrétní firmu působící v tomto prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část teoreticky popisuje průmyslový trh, výzkum, analýzy a následné marketingové strategie pro tento trh. Tato část se také věnuje novým marketingovým nástrojům v tomto prostředí ve formě internetového marketingu. Praktická část se skládá z analytické části a projektu. V analytické části je firma podrobena třem analýzám a kvantitativnímu výzkumu s cílem zjistit pozici firmy na trhu, postavení vůči konkurenci či silné a slabé stránky firmy. Projektová část je věnována návrhu marketingové strategie této firmy, která vychází z výsledku všech provedených analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15228
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 21062


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dolečková_2011_dp.pdfBlocked 2.888Mb PDF
dolečková_2011_vp.zip 26.30Kb Unknown View/Open
dolečková_2011_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account