Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012

DSpace Repository

Language: English čeština 

Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Dolečková, Aneta
dc.date.accessioned 2012-03-09T06:23:14Z
dc.date.available 2012-03-09T06:23:14Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15228
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na průmyslový trh a konkrétní firmu působící v tomto prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část teoreticky popisuje průmyslový trh, výzkum, analýzy a následné marketingové strategie pro tento trh. Tato část se také věnuje novým marketingovým nástrojům v tomto prostředí ve formě internetového marketingu. Praktická část se skládá z analytické části a projektu. V analytické části je firma podrobena třem analýzám a kvantitativnímu výzkumu s cílem zjistit pozici firmy na trhu, postavení vůči konkurenci či silné a slabé stránky firmy. Projektová část je věnována návrhu marketingové strategie této firmy, která vychází z výsledku všech provedených analýz. cs
dc.format 92 s. cs
dc.format.extent 3028924 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Průmyslový trh cs
dc.subject spotřební trh cs
dc.subject strategie cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject firma cs
dc.subject odporník cs
dc.subject rychlovypínač cs
dc.subject Business to business market en
dc.subject business to customer market en
dc.subject strategy en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject consumer en
dc.subject customer en
dc.subject company en
dc.subject braking resistor en
dc.subject DC high speed circuit breaker en
dc.title Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012 cs
dc.title.alternative Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Muchová, Simona
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This Master's thesis if focused on business to business company and its analysis. The work is divided into two main parts ? theoretical part and practical part. The first one is aimed at theoretical description of business to business market, research, analysis and subsequent strategy within business to business environment. It also describes new marketing tools within business to business environment in a form of internet marketing. The practical part comprises of analytical part and project. In the analytical part, the given company is sub-jected to three analyses and one quantitative research to find out its competitive strength, position on the market and weaknesses or strengths. The project section of this work is dedi-cated to my marketing strategy proposal for this company according to results I have ob-tained from all analyses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21062
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
dolečková_2011_dp.pdfBlocked 2.888Mb PDF View/Open
dolečková_2011_vp.zip 26.30Kb Unknown View/Open
dolečková_2011_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account