dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Dolečková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T06:23:14Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T06:23:14Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15228
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na průmyslový trh a konkrétní firmu působící v tomto prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část teoreticky popisuje průmyslový trh, výzkum, analýzy a následné marketingové strategie pro tento trh. Tato část se také věnuje novým marketingovým nástrojům v tomto prostředí ve formě internetového marketingu. Praktická část se skládá z analytické části a projektu. V analytické části je firma podrobena třem analýzám a kvantitativnímu výzkumu s cílem zjistit pozici firmy na trhu, postavení vůči konkurenci či silné a slabé stránky firmy. Projektová část je věnována návrhu marketingové strategie této firmy, která vychází z výsledku všech provedených analýz. |
cs |
dc.format |
92 s. |
cs |
dc.format.extent |
3028924 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Průmyslový trh
|
cs |
dc.subject |
spotřební trh
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
firma
|
cs |
dc.subject |
odporník
|
cs |
dc.subject |
rychlovypínač
|
cs |
dc.subject |
Business to business market
|
en |
dc.subject |
business to customer market
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
braking resistor
|
en |
dc.subject |
DC high speed circuit breaker
|
en |
dc.title |
Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012 |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Muchová, Simona |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master's thesis if focused on business to business company and its analysis. The work is divided into two main parts ? theoretical part and practical part. The first one is aimed at theoretical description of business to business market, research, analysis and subsequent strategy within business to business environment. It also describes new marketing tools within business to business environment in a form of internet marketing. The practical part comprises of analytical part and project. In the analytical part, the given company is sub-jected to three analyses and one quantitative research to find out its competitive strength, position on the market and weaknesses or strengths. The project section of this work is dedi-cated to my marketing strategy proposal for this company according to results I have ob-tained from all analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21062
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|