Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012
Autor: Dolečková, Aneta
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na průmyslový trh a konkrétní firmu působící v tomto prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část teoreticky popisuje průmyslový trh, výzkum, analýzy a následné marketingové strategie pro tento trh. Tato část se také věnuje novým marketingovým nástrojům v tomto prostředí ve formě internetového marketingu. Praktická část se skládá z analytické části a projektu. V analytické části je firma podrobena třem analýzám a kvantitativnímu výzkumu s cílem zjistit pozici firmy na trhu, postavení vůči konkurenci či silné a slabé stránky firmy. Projektová část je věnována návrhu marketingové strategie této firmy, která vychází z výsledku všech provedených analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15228
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21062


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dolečková_2011_dp.pdfZablokované 2.888Mb PDF
dolečková_2011_vp.zip 26.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
dolečková_2011_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet