CRM ve firmě Tomatex, a.s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

CRM ve firmě Tomatex, a.s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Kopečková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-13T18:50:54Z
dc.date.available 2010-07-13T18:50:54Z
dc.date.issued 2006-08-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1521
dc.description.abstract Cílem této práce je přesvědčit o tom, že v dnešní době je důležité budovat vztahy se zákazníky na nových základech, odpovídajících významu role zákazníka v současných podmínkách podnikání. Implementace a použití CRM musí podniku přinášet výhody, které vedou v konečném efektu k udržení a zvyšování stávajícího obratu a zisku. V práci je zdůvodněna nutnost zavádění CRM, rozšíření manažerských aktivit o oblast vztahů se zákazníky, jako konkurenční výhody firmy. Po provedení analýzy marketingových a prodejních aktivit v konkrétní společnosti a teoretického přehledu problematiky bude následovat identifikace současného stavu, předností a nedostatků CRM v konkrétní společnosti. Následně z této identifikace budou vycházet návrhy opatření, které přispějí k dalšímu rozvoji CRM ve společnosti tak, aby byly efektivně plněny obchodní cíle společnosti. cs
dc.format 83 s., 1 s. obr.příloh cs
dc.format.extent 634902 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject Prvky CRM cs
dc.subject cíl CRM cs
dc.subject informační technologie cs
dc.subject úloha zákazníka cs
dc.subject potřeby zákazníků cs
dc.subject rozvoj vztahu cs
dc.subject zvyšování hodnoty cs
dc.subject ziskovost vztahu cs
dc.subject trvání vztahu cs
dc.subject schopnosi a znalosti cs
dc.subject referenční hodnota cs
dc.subject potenciální hodnota cs
dc.subject dimenze řízení vztahů cs
dc.subject zvyšování hodnoty v nákupním košíku cs
dc.subject místo v zákazníkově srdci cs
dc.subject role emocí cs
dc.subject role informací cs
dc.subject role jednání cs
dc.subject Struktura vztahu cs
dc.subject odlišnost vztahů cs
dc.subject Zákaznická základna cs
dc.subject Rozvoj ziskovosti cs
dc.subject příjem ze vztahu cs
dc.subject rozvoj epizod cs
dc.subject Customer relationship management en
dc.subject e-CRM en
dc.subject Customer Care Center en
dc.subject Back Office en
dc.subject Front-office en
dc.subject Enterprise Ressource Planning en
dc.subject Supply Chain Management en
dc.subject know how en
dc.subject Firemního image en
dc.subject Corporate identity en
dc.subject Layout en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject Crosselling en
dc.subject Weaknesses en
dc.subject Strenghts en
dc.subject Threats en
dc.subject Opportunities en
dc.title CRM ve firmě Tomatex, a.s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti firmy cs
dc.title.alternative Customer relationship management in Tomatex company as a tool for increasing competitive advantage of the company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pašiak, Ladislav
dc.date.accepted 2006-09-07
dc.description.abstract-translated In every enterprise in the center of business and the key to long-term success is the client. necessary condition for development of a first-rate relationship with customer is to know their behaviour - who they are, what are their needs and requirements and the ability of the company to meet their needs and demands. Traditional marketing and sales processes are to be substituted by a new approach, that allow to improve client's loyality and to acquire new clients in an effective manner - the Customer Relationship Management (CRM). In the thesis, the CRM processes, advantages and disadvantages has been analyzed in a midsize company dealing with production of textiles for the automotive and clothing industry as well as for the toy manufacture and upholstery. The company's own production activities are complemented by its trade activities, focusing on textiles not included in its own production line. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4438
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kopečková_2006_bp.pdfBlocked 620.0Kb PDF View/Open
kopečková_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
kopečková_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account