CRM ve firmě Tomatex, a.s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
CRM ve firmě Tomatex, a.s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti firmy |
Autor: |
Kopečková, Lenka
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je přesvědčit o tom, že v dnešní době je důležité budovat vztahy se zákazníky na nových základech, odpovídajících významu role zákazníka v současných podmínkách podnikání. Implementace a použití CRM musí podniku přinášet výhody, které vedou v konečném efektu k udržení a zvyšování stávajícího obratu a zisku. V práci je zdůvodněna nutnost zavádění CRM, rozšíření manažerských aktivit o oblast vztahů se zákazníky, jako konkurenční výhody firmy. Po provedení analýzy marketingových a prodejních aktivit v konkrétní společnosti a teoretického přehledu problematiky bude následovat identifikace současného stavu, předností a nedostatků CRM v konkrétní společnosti. Následně z této identifikace budou vycházet návrhy opatření, které přispějí k dalšímu rozvoji CRM ve společnosti tak, aby byly efektivně plněny obchodní cíle společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1521
|
Datum:
|
2006-08-25 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4438
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet