CRM ve firmě Tomatex, a.s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
CRM ve firmě Tomatex, a.s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti firmy |
Author: |
Kopečková, Lenka
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Cílem této práce je přesvědčit o tom, že v dnešní době je důležité budovat vztahy se zákazníky na nových základech, odpovídajících významu role zákazníka v současných podmínkách podnikání. Implementace a použití CRM musí podniku přinášet výhody, které vedou v konečném efektu k udržení a zvyšování stávajícího obratu a zisku. V práci je zdůvodněna nutnost zavádění CRM, rozšíření manažerských aktivit o oblast vztahů se zákazníky, jako konkurenční výhody firmy. Po provedení analýzy marketingových a prodejních aktivit v konkrétní společnosti a teoretického přehledu problematiky bude následovat identifikace současného stavu, předností a nedostatků CRM v konkrétní společnosti. Následně z této identifikace budou vycházet návrhy opatření, které přispějí k dalšímu rozvoji CRM ve společnosti tak, aby byly efektivně plněny obchodní cíle společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1521
|
Date:
|
2006-08-25 |
Availability:
|
Práce není přístupná |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
4438
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account