dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Hájková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T03:53:04Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T03:53:04Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15034
|
|
dc.description.abstract |
Téma mé diplomové práce je značka a její role v životech českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do teoreticko-metodologické, praktické a projektové části. Nejprve se detailně věnuje základním kamenům značky, její hodnotě a jejímu místu v marketingovém mixu, následně zákazníkům a jejich vztahu ke značce. Velká pozornost je věnována trojúhelníku brand ekvity, který je objasněn v teoretické části a dále analyzován na konkrétní značce v praktické a projektové části. Čeští spotřebitelé, jejich postoje a chování, jsou vzhledem k analyzované značce, charakterizováni v segmentu prémiových alkoholických nápojů. Hlavním cílem práce je zjistit pomocí relevantního výzkumu, jakou roli hraje značka Cha-tillon v myslích českých spotřebitelů a identifikovat potenciální cílovou skupinu. |
cs |
dc.format |
103 |
cs |
dc.format.extent |
2391425 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
trojúhelník brand ekvity
|
cs |
dc.subject |
brand architektura
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand equity triangle
|
en |
dc.subject |
brand architecture
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
target audience
|
en |
dc.title |
Role značkových produktů na českém trhu |
cs |
dc.title.alternative |
The Role of Branded Products in Czech Market- Czech Consumer and Brand |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of my diploma work is brand and its role in the life of Czech consumers. The work is divided in theoretical ? methodological, practical and project parts. Firstly is the work consecrated to basic elements of brand, brand value and place of brand in marketing mix, subsequently on customers and their relationship to brands. There is focused on brand equity triangle that is demonstrated in theoretical part and concrete example is analyzed in practical and project parts. Czech consumers, their attitudes and behavior, are defined in segment of premium spirits regarding analyzed brand. The main goal of work is determined what a role play brand Chatillon in mind of Czech consumers by relevant research and identify the potential target audience. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
22221
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|