Role značkových produktů na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role značkových produktů na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Hájková, Pavla
dc.date.accessioned 2012-03-09T03:53:04Z
dc.date.available 2012-03-09T03:53:04Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15034
dc.description.abstract Téma mé diplomové práce je značka a její role v životech českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do teoreticko-metodologické, praktické a projektové části. Nejprve se detailně věnuje základním kamenům značky, její hodnotě a jejímu místu v marketingovém mixu, následně zákazníkům a jejich vztahu ke značce. Velká pozornost je věnována trojúhelníku brand ekvity, který je objasněn v teoretické části a dále analyzován na konkrétní značce v praktické a projektové části. Čeští spotřebitelé, jejich postoje a chování, jsou vzhledem k analyzované značce, charakterizováni v segmentu prémiových alkoholických nápojů. Hlavním cílem práce je zjistit pomocí relevantního výzkumu, jakou roli hraje značka Cha-tillon v myslích českých spotřebitelů a identifikovat potenciální cílovou skupinu. cs
dc.format 103 cs
dc.format.extent 2391425 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject značka cs
dc.subject trojúhelník brand ekvity cs
dc.subject brand architektura cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject brand en
dc.subject brand equity triangle en
dc.subject brand architecture en
dc.subject consumer en
dc.subject qualitative research en
dc.subject target audience en
dc.title Role značkových produktů na českém trhu cs
dc.title.alternative The Role of Branded Products in Czech Market- Czech Consumer and Brand en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The theme of my diploma work is brand and its role in the life of Czech consumers. The work is divided in theoretical ? methodological, practical and project parts. Firstly is the work consecrated to basic elements of brand, brand value and place of brand in marketing mix, subsequently on customers and their relationship to brands. There is focused on brand equity triangle that is demonstrated in theoretical part and concrete example is analyzed in practical and project parts. Czech consumers, their attitudes and behavior, are defined in segment of premium spirits regarding analyzed brand. The main goal of work is determined what a role play brand Chatillon in mind of Czech consumers by relevant research and identify the potential target audience. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 22221
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hájková_2011_dp.pdfBlocked 2.280Mb PDF View/Open
hájková_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
hájková_2011_op.doc 131.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account