Role značkových produktů na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role značkových produktů na českém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Role značkových produktů na českém trhu
Author: Hájková, Pavla
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Téma mé diplomové práce je značka a její role v životech českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do teoreticko-metodologické, praktické a projektové části. Nejprve se detailně věnuje základním kamenům značky, její hodnotě a jejímu místu v marketingovém mixu, následně zákazníkům a jejich vztahu ke značce. Velká pozornost je věnována trojúhelníku brand ekvity, který je objasněn v teoretické části a dále analyzován na konkrétní značce v praktické a projektové části. Čeští spotřebitelé, jejich postoje a chování, jsou vzhledem k analyzované značce, charakterizováni v segmentu prémiových alkoholických nápojů. Hlavním cílem práce je zjistit pomocí relevantního výzkumu, jakou roli hraje značka Cha-tillon v myslích českých spotřebitelů a identifikovat potenciální cílovou skupinu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15034
Date: 2011-04-22
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 22221


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hájková_2011_dp.pdfBlocked 2.280Mb PDF
hájková_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
hájková_2011_op.doc 131.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account