Role značkových produktů na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role značkových produktů na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role značkových produktů na českém trhu
Autor: Hájková, Pavla
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Téma mé diplomové práce je značka a její role v životech českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do teoreticko-metodologické, praktické a projektové části. Nejprve se detailně věnuje základním kamenům značky, její hodnotě a jejímu místu v marketingovém mixu, následně zákazníkům a jejich vztahu ke značce. Velká pozornost je věnována trojúhelníku brand ekvity, který je objasněn v teoretické části a dále analyzován na konkrétní značce v praktické a projektové části. Čeští spotřebitelé, jejich postoje a chování, jsou vzhledem k analyzované značce, charakterizováni v segmentu prémiových alkoholických nápojů. Hlavním cílem práce je zjistit pomocí relevantního výzkumu, jakou roli hraje značka Cha-tillon v myslích českých spotřebitelů a identifikovat potenciální cílovou skupinu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15034
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 22221


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hájková_2011_dp.pdfZablokované 2.280Mb PDF
hájková_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hájková_2011_op.doc 131.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet