dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Rakviashvili, Zaza
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T02:55:38Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T02:55:38Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14943
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zaměřuji na marketingovou komunikační strategii ve firmě Te-liany Valley PLC. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, obecně její význam s důrazem na oblast vinařství, typy marketingových komunikací, hodnocení branding strategií pro trh s vínem, chování spotřebitelů vín a podobně. Praktická část se skládá z analýzy firmy Teliany Valley PLC zaměřené na komunikační strategii. Poté analyzuji mezinárodní a Gruzijský trh s vínem, vytvořím SWOT analýzu firmy, marketingový mix firmy Teliani Valley PLC, projekt marketingové komunikační strategie pro další roky a časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. |
cs |
dc.format |
90 |
cs |
dc.format.extent |
1862309 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
víno
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communications
|
en |
dc.subject |
Strategies
|
en |
dc.subject |
Wine
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Consumer
|
en |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.title |
Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Strategy of the Wine Company of Teliani Valley into the International Market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sasínková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my Master thesis I focused on Marketing Communication strategy in Teliani Valley PLC. The theoretical part describes marketing communications, its importance generally and emphasized on wine as well, types of Marketing communications, evaluated branding strategies for wine market, wine consumer behaviour and so on. The practical part consists of analysis of Teliani Valley PLC concentrated on communication strategy. Then I have evaluated analysis of international and Georgian wine market, SWOT analysis of the company, marketing mix of Teliani Valley PLC, Project of Marketing communication strategy for the next years, time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22660
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
C |
|