Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh
Autor: Rakviashvili, Zaza
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zaměřuji na marketingovou komunikační strategii ve firmě Te-liany Valley PLC. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, obecně její význam s důrazem na oblast vinařství, typy marketingových komunikací, hodnocení branding strategií pro trh s vínem, chování spotřebitelů vín a podobně. Praktická část se skládá z analýzy firmy Teliany Valley PLC zaměřené na komunikační strategii. Poté analyzuji mezinárodní a Gruzijský trh s vínem, vytvořím SWOT analýzu firmy, marketingový mix firmy Teliani Valley PLC, projekt marketingové komunikační strategie pro další roky a časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14943
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 22660


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rakviashvili_2011_dp.pdfZablokované 1.776Mb PDF
rakviashvili_2011_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rakviashvili_2011_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet