Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh

Show full item record

No preview available
Title: Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh
Author: Rakviashvili, Zaza
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Ve své diplomové práci se zaměřuji na marketingovou komunikační strategii ve firmě Te-liany Valley PLC. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, obecně její význam s důrazem na oblast vinařství, typy marketingových komunikací, hodnocení branding strategií pro trh s vínem, chování spotřebitelů vín a podobně. Praktická část se skládá z analýzy firmy Teliany Valley PLC zaměřené na komunikační strategii. Poté analyzuji mezinárodní a Gruzijský trh s vínem, vytvořím SWOT analýzu firmy, marketingový mix firmy Teliani Valley PLC, projekt marketingové komunikační strategie pro další roky a časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14943
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 22660


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rakviashvili_2011_dp.pdfBlocked 1.776Mb PDF
rakviashvili_2011_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
rakviashvili_2011_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account