Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh |
Author: |
Rakviashvili, Zaza
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Ve své diplomové práci se zaměřuji na marketingovou komunikační strategii ve firmě Te-liany Valley PLC. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, obecně její význam s důrazem na oblast vinařství, typy marketingových komunikací, hodnocení branding strategií pro trh s vínem, chování spotřebitelů vín a podobně. Praktická část se skládá z analýzy firmy Teliany Valley PLC zaměřené na komunikační strategii. Poté analyzuji mezinárodní a Gruzijský trh s vínem, vytvořím SWOT analýzu firmy, marketingový mix firmy Teliani Valley PLC, projekt marketingové komunikační strategie pro další roky a časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14943
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
22660
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account