Mezikulturní pohled na filozofii mediálních a propagačních studií
Show full item record
No preview available
Title:
|
Mezikulturní pohled na filozofii mediálních a propagačních studií |
Author: |
Zezulková, Markéta
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato studie je inspirována filosofii vzdělávání a ptá se, co je a co by měl být cíl vysokoškolského vzdělávání v oblasti médií a propagace ve 21. století, a jak se teorie filosofie vzdělávání promítají do pedagogické praxe. Primární výzkum této studie je kvalitativní povahy. Jako výzkumnou strategii autor aplikuje zakotvenou teorii a metodikou je mezikulturní případová studie. Autor podnikl několik zúčastněných pozorování a rozhovorů s magisterskými absolventy a menším počtem pedagogů v letech 2008 až 2011 v České republice, Francii, Anglii a Rakousku, avšak probandi výzkumu pocházejí z 32 různých zemí světa. Výzkum opřený o přehled literatury objevil, že utilitární filosofie typická pro prakticky zaměřené vzdělávání dominuje mediálním a propagačním studiím. Nicméně, pozorování a rozhovory se studenty odhalily, že studenti touží po osobním růstu a oceňují sociální dovednosti získané během vysokoškolských let. Proto studie navrhuje novou filosofii, vyvažující utilitární vzdělávání s filosofií liberální výchovy, která zdůrazňuje vzdělávání studenta nejen jako praktikanta, ale celistvě jako sociální bytost a občana. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14861
|
Date:
|
2011-09-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18677
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account