Mezikulturní pohled na filozofii mediálních a propagačních studií

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mezikulturní pohled na filozofii mediálních a propagačních studií

Show full item record

No preview available
Title: Mezikulturní pohled na filozofii mediálních a propagačních studií
Author: Zezulková, Markéta
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato studie je inspirována filosofii vzdělávání a ptá se, co je a co by měl být cíl vysokoškolského vzdělávání v oblasti médií a propagace ve 21. století, a jak se teorie filosofie vzdělávání promítají do pedagogické praxe. Primární výzkum této studie je kvalitativní povahy. Jako výzkumnou strategii autor aplikuje zakotvenou teorii a metodikou je mezikulturní případová studie. Autor podnikl několik zúčastněných pozorování a rozhovorů s magisterskými absolventy a menším počtem pedagogů v letech 2008 až 2011 v České republice, Francii, Anglii a Rakousku, avšak probandi výzkumu pocházejí z 32 různých zemí světa. Výzkum opřený o přehled literatury objevil, že utilitární filosofie typická pro prakticky zaměřené vzdělávání dominuje mediálním a propagačním studiím. Nicméně, pozorování a rozhovory se studenty odhalily, že studenti touží po osobním růstu a oceňují sociální dovednosti získané během vysokoškolských let. Proto studie navrhuje novou filosofii, vyvažující utilitární vzdělávání s filosofií liberální výchovy, která zdůrazňuje vzdělávání studenta nejen jako praktikanta, ale celistvě jako sociální bytost a občana.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14861
Date: 2011-09-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18677


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zezulková_2011_dp.pdf 32.44Mb PDF View/Open
zezulková_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
zezulková_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account