Mezikulturní pohled na filozofii mediálních a propagačních studií
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mezikulturní pohled na filozofii mediálních a propagačních studií |
Autor: |
Zezulková, Markéta
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato studie je inspirována filosofii vzdělávání a ptá se, co je a co by měl být cíl vysokoškolského vzdělávání v oblasti médií a propagace ve 21. století, a jak se teorie filosofie vzdělávání promítají do pedagogické praxe. Primární výzkum této studie je kvalitativní povahy. Jako výzkumnou strategii autor aplikuje zakotvenou teorii a metodikou je mezikulturní případová studie. Autor podnikl několik zúčastněných pozorování a rozhovorů s magisterskými absolventy a menším počtem pedagogů v letech 2008 až 2011 v České republice, Francii, Anglii a Rakousku, avšak probandi výzkumu pocházejí z 32 různých zemí světa. Výzkum opřený o přehled literatury objevil, že utilitární filosofie typická pro prakticky zaměřené vzdělávání dominuje mediálním a propagačním studiím. Nicméně, pozorování a rozhovory se studenty odhalily, že studenti touží po osobním růstu a oceňují sociální dovednosti získané během vysokoškolských let. Proto studie navrhuje novou filosofii, vyvažující utilitární vzdělávání s filosofií liberální výchovy, která zdůrazňuje vzdělávání studenta nejen jako praktikanta, ale celistvě jako sociální bytost a občana. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14861
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18677
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet