Návrh a realizace 3D počítačové hry - základní modely prostředí a interakce
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Květ, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T00:47:41Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T00:47:41Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14775
|
|
dc.description.abstract |
Cílem teoretické části bakalářské práce je osvojení principů tvorby počítačových her v grafickém enginu Irrlicht se zaměřením hlavně na implementaci fyzikální a zvukové knihovny a tvorbu uživatelského rozhraní hry. V praktické části je to pak vytvoření jednoduché počítačové 3D hry zvoleného žánru ve spolupráci se studentem, který řeší téma Návrh a realizace 3D počítačové hry - komplexní modely a jádro hry. |
cs |
dc.format |
77 s. (101 000 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
52337163 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Irrlicht
|
en |
dc.subject |
3D engine
|
en |
dc.subject |
3D computer game
|
en |
dc.subject |
Newton Game dynamics
|
en |
dc.subject |
IrrEdit
|
en |
dc.subject |
IrrKlang
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
Irrlicht
|
cs |
dc.subject |
3D engine
|
cs |
dc.subject |
3D počítačová hra
|
cs |
dc.subject |
Newton Game dynamics
|
cs |
dc.subject |
IrrEdit
|
cs |
dc.subject |
IrrKlang
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.title |
Návrh a realizace 3D počítačové hry - základní modely prostředí a interakce |
cs |
dc.title.alternative |
The design and implementation of 3D computer game - basic models and interactions<br> |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dulík, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2011-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of theoretical part of this work is to master the principles of creating computer games in the Irrlicht graphics engine, focusing mainly on implementation of sound and physical library and graphical user interface. The practical part consists of creating simple 3D computer game of chosen genre in collaboration with the work called Design and implementation of 3D computer game - complex models and the core of the game. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/90
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information and Control Technologies |
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a řídicí technologie |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
20599
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
počítačové hry
|
cs |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account