Návrh a realizace 3D počítačové hry - základní modely prostředí a interakce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh a realizace 3D počítačové hry - základní modely prostředí a interakce |
Autor: |
Květ, Ondřej
|
Vedoucí: |
Pokorný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Cílem teoretické části bakalářské práce je osvojení principů tvorby počítačových her v grafickém enginu Irrlicht se zaměřením hlavně na implementaci fyzikální a zvukové knihovny a tvorbu uživatelského rozhraní hry. V praktické části je to pak vytvoření jednoduché počítačové 3D hry zvoleného žánru ve spolupráci se studentem, který řeší téma Návrh a realizace 3D počítačové hry - komplexní modely a jádro hry. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14775
|
Datum:
|
2011-05-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav automatizace a řídicí techniky |
Studijní obor:
|
Informační a řídicí technologie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
20599
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet