Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi
Show full item record
No preview available
Title:
|
Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi |
Author: |
Zavadilová, Dagmar
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování spotřebitele - diabetika v komoditě kosmetických produktů, určených pro péči o pokožku.Teoretická část práce se zabývá osobností spotřebitele, psychickými procesy, které ovlivňují spotřebnímu chování, typologií spotřebitele a procesem spotřebitelského rozhodování. Objasňuje kritéria segmentace trhu a charakterizuje nástroje marketingové komunikace.Praktická část je věnována problematice diabetu ve vztahu k péči o pokožku. Popisuje potřeby a specifika diabetika jako spotřebitele kosmetických produktů a požadavky na kosmetické prostředky. Dále jsou uvedeny výstupy kvantitativního výzkumu spotřebního chování diabetika a doporučen způsob marketingové komunikace pro konkrétní kosmetické produkty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14558
|
Date:
|
2010-08-10 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 10.08.2017
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13702
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account