Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi
Autor: Zavadilová, Dagmar
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování spotřebitele - diabetika v komoditě kosmetických produktů, určených pro péči o pokožku.Teoretická část práce se zabývá osobností spotřebitele, psychickými procesy, které ovlivňují spotřebnímu chování, typologií spotřebitele a procesem spotřebitelského rozhodování. Objasňuje kritéria segmentace trhu a charakterizuje nástroje marketingové komunikace.Praktická část je věnována problematice diabetu ve vztahu k péči o pokožku. Popisuje potřeby a specifika diabetika jako spotřebitele kosmetických produktů a požadavky na kosmetické prostředky. Dále jsou uvedeny výstupy kvantitativního výzkumu spotřebního chování diabetika a doporučen způsob marketingové komunikace pro konkrétní kosmetické produkty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14558
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 10.08.2017
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13702


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zavadilová_2010_bp.pdfZablokované 923.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet