Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi |
Autor: |
Zavadilová, Dagmar
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování spotřebitele - diabetika v komoditě kosmetických produktů, určených pro péči o pokožku.Teoretická část práce se zabývá osobností spotřebitele, psychickými procesy, které ovlivňují spotřebnímu chování, typologií spotřebitele a procesem spotřebitelského rozhodování. Objasňuje kritéria segmentace trhu a charakterizuje nástroje marketingové komunikace.Praktická část je věnována problematice diabetu ve vztahu k péči o pokožku. Popisuje potřeby a specifika diabetika jako spotřebitele kosmetických produktů a požadavky na kosmetické prostředky. Dále jsou uvedeny výstupy kvantitativního výzkumu spotřebního chování diabetika a doporučen způsob marketingové komunikace pro konkrétní kosmetické produkty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14558
|
Datum:
|
2010-08-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 10.08.2017
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13702
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet