dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Zavadilová, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2010-09-07T12:20:15Z |
|
dc.date.available |
2017-08-10T23:00:43Z |
|
dc.date.issued |
2010-08-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14558
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování spotřebitele - diabetika v komoditě kosmetických produktů, určených pro péči o pokožku.Teoretická část práce se zabývá osobností spotřebitele, psychickými procesy, které ovlivňují spotřebnímu chování, typologií spotřebitele a procesem spotřebitelského rozhodování. Objasňuje kritéria segmentace trhu a charakterizuje nástroje marketingové komunikace.Praktická část je věnována problematice diabetu ve vztahu k péči o pokožku. Popisuje potřeby a specifika diabetika jako spotřebitele kosmetických produktů a požadavky na kosmetické prostředky. Dále jsou uvedeny výstupy kvantitativního výzkumu spotřebního chování diabetika a doporučen způsob marketingové komunikace pro konkrétní kosmetické produkty. |
cs |
dc.format |
60 s. (71 007 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
945696 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 10.08.2017 |
|
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské rozhodování
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
diabetes mellitus
|
cs |
dc.subject |
kosmetické produkty
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
customer decision
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
diabetes mellitus
|
en |
dc.subject |
skin care products
|
en |
dc.subject |
marketing comunications
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi |
cs |
dc.title.alternative |
Special charakteristics of purchasing public related to natural skin care products |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2010-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This graduation thesis is focused on the behaviour of a consumer diagnosed with diabetes mellitus in relation to use skin care products in order to dry skin care treatment. Theoretical part of article be concerned with personality of purchasing public, also describes their psychological aspect regarding to consumer behaviour, typology of customer and analyses the purchase decision process. Furthemore, the dissertation investigates aconditions, describes the market segmentation and instruments for marketing communications. Practical parts of bachelor thesis is problem oriented on diabetes in relation to skin care. The article described the requirements and specifics diabetic such as consumer of the skin care products. Finally, on the basis of research on the subject of behaviour consumer has been directed strategic marketing plan relating to a particular skin care products. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13702
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|