Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Zavadilová, Dagmar
dc.date.accessioned 2010-09-07T12:20:15Z
dc.date.available 2017-08-10T23:00:43Z
dc.date.issued 2010-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14558
dc.description.abstract Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování spotřebitele - diabetika v komoditě kosmetických produktů, určených pro péči o pokožku.Teoretická část práce se zabývá osobností spotřebitele, psychickými procesy, které ovlivňují spotřebnímu chování, typologií spotřebitele a procesem spotřebitelského rozhodování. Objasňuje kritéria segmentace trhu a charakterizuje nástroje marketingové komunikace.Praktická část je věnována problematice diabetu ve vztahu k péči o pokožku. Popisuje potřeby a specifika diabetika jako spotřebitele kosmetických produktů a požadavky na kosmetické prostředky. Dále jsou uvedeny výstupy kvantitativního výzkumu spotřebního chování diabetika a doporučen způsob marketingové komunikace pro konkrétní kosmetické produkty. cs
dc.format 60 s. (71 007 znaků) cs
dc.format.extent 945696 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 10.08.2017
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject spotřebitelské rozhodování cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject diabetes mellitus cs
dc.subject kosmetické produkty cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject consumer en
dc.subject customer decision en
dc.subject market segmentation en
dc.subject diabetes mellitus en
dc.subject skin care products en
dc.subject marketing comunications en
dc.subject quantitative research en
dc.title Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi cs
dc.title.alternative Special charakteristics of purchasing public related to natural skin care products en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2010-08-24
dc.description.abstract-translated This graduation thesis is focused on the behaviour of a consumer diagnosed with diabetes mellitus in relation to use skin care products in order to dry skin care treatment. Theoretical part of article be concerned with personality of purchasing public, also describes their psychological aspect regarding to consumer behaviour, typology of customer and analyses the purchase decision process. Furthemore, the dissertation investigates aconditions, describes the market segmentation and instruments for marketing communications. Practical parts of bachelor thesis is problem oriented on diabetes in relation to skin care. The article described the requirements and specifics diabetic such as consumer of the skin care products. Finally, on the basis of research on the subject of behaviour consumer has been directed strategic marketing plan relating to a particular skin care products. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13702
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zavadilová_2010_bp.pdfBlocked 923.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account