Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost
Show full item record
No preview available
Title:
|
Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost |
Author: |
Mlýnek, Aleš
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Bakalářská práce popisuje v první části jednotlivé fáze marketingového vý-zkumu z teoretického pohledu. V praktické části bakalářské práce je kladen důraz na představení jednotlivých fází procesu realizace marketingového výzkumu v konkrétní společnosti, praktickou aplikaci teoretických poznatků z oblasti marketingového výzkumu a konfrontaci optimálního a použitého postupu při realizaci marketingového výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14462
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
13681
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account