Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost |
Autor: |
Mlýnek, Aleš
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce popisuje v první části jednotlivé fáze marketingového vý-zkumu z teoretického pohledu. V praktické části bakalářské práce je kladen důraz na představení jednotlivých fází procesu realizace marketingového výzkumu v konkrétní společnosti, praktickou aplikaci teoretických poznatků z oblasti marketingového výzkumu a konfrontaci optimálního a použitého postupu při realizaci marketingového výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14462
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13681
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet