Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Mlýnek, Aleš
dc.date.accessioned 2010-07-20T18:30:29Z
dc.date.available 2010-07-20T18:30:29Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14462
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje v první části jednotlivé fáze marketingového vý-zkumu z teoretického pohledu. V praktické části bakalářské práce je kladen důraz na představení jednotlivých fází procesu realizace marketingového výzkumu v konkrétní společnosti, praktickou aplikaci teoretických poznatků z oblasti marketingového výzkumu a konfrontaci optimálního a použitého postupu při realizaci marketingového výzkumu. cs
dc.format 74 s., 20 s. příloh cs
dc.format.extent 1623216 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject fáze procesu marketingového výzkumu cs
dc.subject F2F rozhovor cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject process phases of marketing research en
dc.subject F2F interview en
dc.title Fáze procesu marketingového výzkumu realizovaného pro distribuční společnost cs
dc.title.alternative Process Phases of Marketing Research for a Distribution Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrachovec, Radek
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis is divided into two parts: while the introduction gives a description of marketing research phases from a theoretical perspective, the practical part focuses on the process phases of marketing research implementation in a specific company, the practical application of marketing research theory and a comparison of an optimal method of marketing research implementation to the chosen approach. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13681
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
mlýnek_2010_bp.pdf 1.548Mb PDF View/Open
mlýnek_2010_vp.pdf 54.41Kb PDF View/Open
mlýnek_2010_op.pdf 57.41Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account