Reklama a manipulace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklama a manipulace |
Author: |
Vetchý, Jan
|
Advisor: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstract:
|
V úvodu teoretické části této diplomové práce seznamuji čtenáře s problematikou manipu-lace a persvaze. Vzájemně tyto dva pojmy vymezuji a poukazuji na jejich odlišné znaky. Následně se věnuji masové komunikaci, která úzce souvisí s marketingovou komunikací a reklamou. Reklamu detailněji rozebírám na závěr teoretické části práce. Praktickou část práce tvoří pohled na současný stav české reklamy, její legislativní rámec a vztah k manipulaci a persvazi. Projektová část je zaměřena na úvahu o možných opatřeních sloužících jako prevence proti manipulativnímu a persvazivnímu působení reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14083
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.04.2012
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
13757
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account