Reklama a manipulace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama a manipulace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Vetchý, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-20T06:07:22Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:25Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14083
dc.description.abstract V úvodu teoretické části této diplomové práce seznamuji čtenáře s problematikou manipu-lace a persvaze. Vzájemně tyto dva pojmy vymezuji a poukazuji na jejich odlišné znaky. Následně se věnuji masové komunikaci, která úzce souvisí s marketingovou komunikací a reklamou. Reklamu detailněji rozebírám na závěr teoretické části práce. Praktickou část práce tvoří pohled na současný stav české reklamy, její legislativní rámec a vztah k manipulaci a persvazi. Projektová část je zaměřena na úvahu o možných opatřeních sloužících jako prevence proti manipulativnímu a persvazivnímu působení reklamy. cs
dc.format 113 s., 2 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1517416 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.04.2012
dc.subject manipulace cs
dc.subject persvaze cs
dc.subject reklama cs
dc.subject média cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject samoregulace cs
dc.subject manipulation en
dc.subject persuasion en
dc.subject advertisement en
dc.subject information media en
dc.subject marketing communation en
dc.subject self-regulation en
dc.title Reklama a manipulace cs
dc.title.alternative Advertisement and manipulation en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated In the introduction of theoretical part I introduce the readers to the problems of manipulati-on and persuasion. Each other, these two concepts I define and point out their different characters. Then go in for mass communication, which is closely linked with marketing communication and advertising. I analyze commercial in detail at the end of the theoretical part. The practical part is a look at the current state of Czech advertising, it?s legislative fra-mework and it?s relation to manipulation and persuasion. Project part focuses on the consi-deration of possible measures for preventing anti-manipulative and persuasive effects of advertising. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13757
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vetchý_2010_dp.pdfBlocked 1.447Mb PDF View/Open
vetchý_2010_vp.pdf 55.72Kb PDF View/Open
vetchý_2010_op.pdf 62.61Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account