Reklama a manipulace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklama a manipulace |
Autor: |
Vetchý, Jan
|
Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstrakt:
|
V úvodu teoretické části této diplomové práce seznamuji čtenáře s problematikou manipu-lace a persvaze. Vzájemně tyto dva pojmy vymezuji a poukazuji na jejich odlišné znaky. Následně se věnuji masové komunikaci, která úzce souvisí s marketingovou komunikací a reklamou. Reklamu detailněji rozebírám na závěr teoretické části práce. Praktickou část práce tvoří pohled na současný stav české reklamy, její legislativní rámec a vztah k manipulaci a persvazi. Projektová část je zaměřena na úvahu o možných opatřeních sloužících jako prevence proti manipulativnímu a persvazivnímu působení reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14083
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.04.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13757
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet