dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Šámalová, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T04:35:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T04:35:19Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13904
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce má za cíl vymezit novou cílovou skupinu dospívajících pro České muzeum hudby jako potencionálního návštěvníka se specifickou potřebou komunikace. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a nástroje týkající se marketingu muzeí a jejich marketingové komunikace, postavení ČMH jako příspěvkové organizace v rámci kulturní politiky státu. Praktická část se věnuje analýze stávající marketingové komunikace ČMH a vyhodnocení výzkumu mezi studenty gymnázií. Projektová část na základě zjištěných poznatků navrhuje možnou komunikaci s budoucí cílovou skupinou v rámci připravované výstavy "Beatlemánie" a pokračující doprovodné programy. |
cs |
dc.format |
s. 98 |
cs |
dc.format.extent |
12747135 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing muzeí
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace muzeí
|
cs |
dc.subject |
příspěvková organizace
|
cs |
dc.subject |
kultruní politika státu
|
cs |
dc.subject |
museum's marketing
|
en |
dc.subject |
marketing of museum's communications
|
en |
dc.subject |
nonprofit organization
|
en |
dc.subject |
cultural policy of the state
|
en |
dc.title |
Marketing a marketingová komunikace Českého muzea hudby v kontextu kulturní politiky státu |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing and Marketing Communications of the Czech Museum of Music in the context of cultural policy of the state |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this thesis is to define a new target group of teenagers for the Czech Museum of Music as potential visitors with specific communication needs. In the teoretical part are described basis ideas and tools related to marketing and marketing communications of museums, status of the Czech Museum of Music as a contributory organization in the cultural policy of the state. The practical part is dedicated to analysis of current marketing communications of the Czech Museum of Music and evaluation of research among students of secondary schools. The project part based on realized finding suggest a possible communication with the future target group in the upcoming exposition called "Beatlemania" and continuous supporting programs. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
17079
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|