Marketing a marketingová komunikace Českého muzea hudby v kontextu kulturní politiky státu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a marketingová komunikace Českého muzea hudby v kontextu kulturní politiky státu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Šámalová, Olga
dc.date.accessioned 2010-07-20T04:35:19Z
dc.date.available 2010-07-20T04:35:19Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13904
dc.description.abstract Tato diplomová práce má za cíl vymezit novou cílovou skupinu dospívajících pro České muzeum hudby jako potencionálního návštěvníka se specifickou potřebou komunikace. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a nástroje týkající se marketingu muzeí a jejich marketingové komunikace, postavení ČMH jako příspěvkové organizace v rámci kulturní politiky státu. Praktická část se věnuje analýze stávající marketingové komunikace ČMH a vyhodnocení výzkumu mezi studenty gymnázií. Projektová část na základě zjištěných poznatků navrhuje možnou komunikaci s budoucí cílovou skupinou v rámci připravované výstavy "Beatlemánie" a pokračující doprovodné programy. cs
dc.format s. 98 cs
dc.format.extent 12747135 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing muzeí cs
dc.subject marketingová komunikace muzeí cs
dc.subject příspěvková organizace cs
dc.subject kultruní politika státu cs
dc.subject museum's marketing en
dc.subject marketing of museum's communications en
dc.subject nonprofit organization en
dc.subject cultural policy of the state en
dc.title Marketing a marketingová komunikace Českého muzea hudby v kontextu kulturní politiky státu cs
dc.title.alternative Marketing and Marketing Communications of the Czech Museum of Music in the context of cultural policy of the state en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis is to define a new target group of teenagers for the Czech Museum of Music as potential visitors with specific communication needs. In the teoretical part are described basis ideas and tools related to marketing and marketing communications of museums, status of the Czech Museum of Music as a contributory organization in the cultural policy of the state. The practical part is dedicated to analysis of current marketing communications of the Czech Museum of Music and evaluation of research among students of secondary schools. The project part based on realized finding suggest a possible communication with the future target group in the upcoming exposition called "Beatlemania" and continuous supporting programs. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17079
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šámalová_2010_dp.pdf 12.15Mb PDF View/Open
šámalová_2010_vp.pdf 51.45Kb PDF View/Open
šámalová_2010_op.pdf 62.15Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account