Marketing a marketingová komunikace Českého muzea hudby v kontextu kulturní politiky státu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a marketingová komunikace Českého muzea hudby v kontextu kulturní politiky státu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a marketingová komunikace Českého muzea hudby v kontextu kulturní politiky státu
Autor: Šámalová, Olga
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce má za cíl vymezit novou cílovou skupinu dospívajících pro České muzeum hudby jako potencionálního návštěvníka se specifickou potřebou komunikace. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a nástroje týkající se marketingu muzeí a jejich marketingové komunikace, postavení ČMH jako příspěvkové organizace v rámci kulturní politiky státu. Praktická část se věnuje analýze stávající marketingové komunikace ČMH a vyhodnocení výzkumu mezi studenty gymnázií. Projektová část na základě zjištěných poznatků navrhuje možnou komunikaci s budoucí cílovou skupinou v rámci připravované výstavy "Beatlemánie" a pokračující doprovodné programy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13904
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 17079


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šámalová_2010_dp.pdf 12.15Mb PDF Zobrazit/otevřít
šámalová_2010_vp.pdf 51.45Kb PDF Zobrazit/otevřít
šámalová_2010_op.pdf 62.15Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet