Marketing a marketingová komunikace Českého muzea hudby v kontextu kulturní politiky státu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing a marketingová komunikace Českého muzea hudby v kontextu kulturní politiky státu |
Author: |
Šámalová, Olga
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce má za cíl vymezit novou cílovou skupinu dospívajících pro České muzeum hudby jako potencionálního návštěvníka se specifickou potřebou komunikace. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a nástroje týkající se marketingu muzeí a jejich marketingové komunikace, postavení ČMH jako příspěvkové organizace v rámci kulturní politiky státu. Praktická část se věnuje analýze stávající marketingové komunikace ČMH a vyhodnocení výzkumu mezi studenty gymnázií. Projektová část na základě zjištěných poznatků navrhuje možnou komunikaci s budoucí cílovou skupinou v rámci připravované výstavy "Beatlemánie" a pokračující doprovodné programy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13904
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
17079
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account