Komunikační bariéry na zákaznických linkách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační bariéry na zákaznických linkách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vízdal, František
dc.contributor.author Dvořáková, Věra
dc.date.accessioned 2010-07-20T04:01:03Z
dc.date.available 2010-07-20T04:01:03Z
dc.date.issued 2009-11-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13829
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje a analyzuje specifické problémy, které se vyskytují při obsluze zákazníků prostřednictvím telefonických hovorů. Práce obsahuje definování základních pojmů v oblasti sociální komunikace, se zaměřením na komunikaci telefonickou. Druhá část bakalářské práce obsahuje typické příklady nedorozumění, se kterými se operátor zákaznické linky setkává při obsluze zákazníků. Po definování konkrétního problému následují rady pro nové operátory, jak se v takové situaci zachovat a jakým způsobem je možné těmto situacím do budoucna předcházet. Práce je určena pro začínající operátory Zákaznické linky E.On. cs
dc.format 47 s. cs
dc.format.extent 286918 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Komunikační bariéry cs
dc.subject komunikační dovednosti cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject telefon cs
dc.subject otázky cs
dc.subject operátor cs
dc.subject Communication barriers en
dc.subject communication skills en
dc.subject customer en
dc.subject telephone en
dc.subject questions en
dc.subject operator en
dc.title Komunikační bariéry na zákaznických linkách cs
dc.title.alternative Communication barriers on customer lines en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2010-01-25
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis describes and analyzes the specific problems encountered in customer service through telephone calls. The work includes defining the basic concepts in the field of social communication, with a focus on telephone communications. The second part of the bachelor thesis includes typical examples of misunderstandings, with which the operator faces in customer line customer service. After defining a particular problem following advice for new operators, as in such a situation to preserve and how these situations can be prevented in the future. The work is intended for beginning operators Customer Line E.ON en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1015787
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade A
local.subject telemarketing cs
local.subject telemarketing en


Files in this item

Files Size Format View
dvořáková_2010_bp.pdfBlocked 280.1Kb PDF View/Open
dvořáková_2010_vp.doc 35Kb Microsoft Word View/Open
dvořáková_2010_op.doc 27Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account