Komunikační bariéry na zákaznických linkách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační bariéry na zákaznických linkách

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační bariéry na zákaznických linkách
Author: Dvořáková, Věra
Advisor: Vízdal, František
Abstract: Bakalářská práce popisuje a analyzuje specifické problémy, které se vyskytují při obsluze zákazníků prostřednictvím telefonických hovorů. Práce obsahuje definování základních pojmů v oblasti sociální komunikace, se zaměřením na komunikaci telefonickou. Druhá část bakalářské práce obsahuje typické příklady nedorozumění, se kterými se operátor zákaznické linky setkává při obsluze zákazníků. Po definování konkrétního problému následují rady pro nové operátory, jak se v takové situaci zachovat a jakým způsobem je možné těmto situacím do budoucna předcházet. Práce je určena pro začínající operátory Zákaznické linky E.On.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13829
Date: 2009-11-25
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Institut mezioborových studií
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 1015787


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dvořáková_2010_bp.pdfBlocked 280.1Kb PDF
dvořáková_2010_vp.doc 35Kb Microsoft Word View/Open
dvořáková_2010_op.doc 27Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account