Komunikační bariéry na zákaznických linkách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační bariéry na zákaznických linkách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační bariéry na zákaznických linkách
Autor: Dvořáková, Věra
Vedoucí: Vízdal, František
Abstrakt: Bakalářská práce popisuje a analyzuje specifické problémy, které se vyskytují při obsluze zákazníků prostřednictvím telefonických hovorů. Práce obsahuje definování základních pojmů v oblasti sociální komunikace, se zaměřením na komunikaci telefonickou. Druhá část bakalářské práce obsahuje typické příklady nedorozumění, se kterými se operátor zákaznické linky setkává při obsluze zákazníků. Po definování konkrétního problému následují rady pro nové operátory, jak se v takové situaci zachovat a jakým způsobem je možné těmto situacím do budoucna předcházet. Práce je určena pro začínající operátory Zákaznické linky E.On.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13829
Datum: 2009-11-25
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1015787


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvořáková_2010_bp.pdfZablokované 280.1Kb PDF
dvořáková_2010_vp.doc 35Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dvořáková_2010_op.doc 27Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet