Komunikační bariéry na zákaznických linkách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační bariéry na zákaznických linkách |
Autor: |
Dvořáková, Věra
|
Vedoucí: |
Vízdal, František
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce popisuje a analyzuje specifické problémy, které se vyskytují při obsluze zákazníků prostřednictvím telefonických hovorů. Práce obsahuje definování základních pojmů v oblasti sociální komunikace, se zaměřením na komunikaci telefonickou. Druhá část bakalářské práce obsahuje typické příklady nedorozumění, se kterými se operátor zákaznické linky setkává při obsluze zákazníků. Po definování konkrétního problému následují rady pro nové operátory, jak se v takové situaci zachovat a jakým způsobem je možné těmto situacím do budoucna předcházet. Práce je určena pro začínající operátory Zákaznické linky E.On. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13829
|
Datum:
|
2009-11-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1015787
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet