Firma a její propagace na internetu-s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firma a její propagace na internetu-s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Uličný, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:52:39Z
dc.date.available 2010-07-20T01:52:39Z
dc.date.issued 2010-04-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13600
dc.description.abstract Diplomová práce je napsána na základě požadavků, které vyplývají ze současného marke-tingového vývoje firmy HP 2002 REAL s.r.o. Tato společnost úspěšně překonala hospo-dářskou krizi a má zájem se nyní dále rozvíjet. Cíle práce jsou proto mimo jiné vytvořit této společnosti cestu pro vstup na nový trh, vytvoření nového prostředku pro získávání informací a umožnění rychlejší reakce na vznik nových obchodních příležitostí. cs
dc.format 105 cs
dc.format.extent 12549661 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový nástroj cs
dc.subject SEO cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject reality cs
dc.subject analýza tržních sil cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject projektový přístup cs
dc.subject marketing tool en
dc.subject SEO en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject Real Estate en
dc.subject analysis of market forces en
dc.subject marketing communications en
dc.subject project approach en
dc.title Firma a její propagace na internetu-s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti cs
dc.title.alternative Promotion of the company on the Internet-with the accent on increasing the competitiveness en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated This Diploma work I wrote as solution of the marketing requirements for HP 2002 REAL s.r.o. company. This company has successfully overcome the economic crisis and now is interested in further development. Company's new market entry a new resource for getting informations, new business opportunities and allow quicker responses are objectives of this work. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17086
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
uličný_2010_dp.pdf 11.96Mb PDF View/Open
uličný_2010_vp.pdf 58.27Kb PDF View/Open
uličný_2010_op.pdf 62.46Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account