Firma a její propagace na internetu-s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Firma a její propagace na internetu-s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti |
Autor: |
Uličný, Petr
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je napsána na základě požadavků, které vyplývají ze současného marke-tingového vývoje firmy HP 2002 REAL s.r.o. Tato společnost úspěšně překonala hospo-dářskou krizi a má zájem se nyní dále rozvíjet. Cíle práce jsou proto mimo jiné vytvořit této společnosti cestu pro vstup na nový trh, vytvoření nového prostředku pro získávání informací a umožnění rychlejší reakce na vznik nových obchodních příležitostí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13600
|
Datum:
|
2010-04-24 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
17086
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet