Firma a její propagace na internetu-s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Firma a její propagace na internetu-s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti |
Author: |
Uličný, Petr
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Diplomová práce je napsána na základě požadavků, které vyplývají ze současného marke-tingového vývoje firmy HP 2002 REAL s.r.o. Tato společnost úspěšně překonala hospo-dářskou krizi a má zájem se nyní dále rozvíjet. Cíle práce jsou proto mimo jiné vytvořit této společnosti cestu pro vstup na nový trh, vytvoření nového prostředku pro získávání informací a umožnění rychlejší reakce na vznik nových obchodních příležitostí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13600
|
Date:
|
2010-04-24 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
17086
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account