Návrh komunikační strategie pro firmu ZP Fashion
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Francová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T01:36:13Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T01:36:13Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13565
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout novou komunikační strategii pro firmu ZP Fashion, která se zabývá prodejem metrového textilu. Komunikační strategie bude vycházet z výseldků několika analýz, které jsou potřebné k uskutečnění hlavního cíle této práce. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů v oblasti marketingové komunikace, konkurence a marketingového výzkumu. Základem této části je literární rešerše. V praktické části je představena firma a její současné formy komunikace. Dále v této části naleznete analýzu konkurence a výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno v rámci zjištění preferencí zákazníků. Projektová část je tvořena samotnými návrhy na efektivnější komunikaci. |
cs |
dc.format |
75 s. |
cs |
dc.format.extent |
767772 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační strategie pro firmu ZP Fashion |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy for ZP Fashion |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is that the communication strategy will be proposed for the ZP Fashion company which focuses on selling materials and textiles. The proposal will be made on the basis of the results from three analyses - competition analysis, communication analysis and questionnaire. The theoretical part deals with the basic concepts in the areas of marketing communication, competition and marketing research. A literature retrieval serves as the basis of this diploma thesis. In the practical part one can find the introduction of the company and its communication activities, furthermore, there is the competition analysis and the results of the questionnaire. The project part includes the proposal of the new communication strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13721
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account