Návrh komunikační strategie pro firmu ZP Fashion

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikační strategie pro firmu ZP Fashion

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikační strategie pro firmu ZP Fashion
Autor: Francová, Pavla
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navrhnout novou komunikační strategii pro firmu ZP Fashion, která se zabývá prodejem metrového textilu. Komunikační strategie bude vycházet z výseldků několika analýz, které jsou potřebné k uskutečnění hlavního cíle této práce. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů v oblasti marketingové komunikace, konkurence a marketingového výzkumu. Základem této části je literární rešerše. V praktické části je představena firma a její současné formy komunikace. Dále v této části naleznete analýzu konkurence a výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno v rámci zjištění preferencí zákazníků. Projektová část je tvořena samotnými návrhy na efektivnější komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13565
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 13721


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
francová_2010_dp.pdf 749.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
francová_2010_vp.pdf 55.37Kb PDF Zobrazit/otevřít
francová_2010_op.pdf 60.87Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet