Návrh komunikační strategie pro firmu ZP Fashion
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh komunikační strategie pro firmu ZP Fashion |
Author: |
Francová, Pavla
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout novou komunikační strategii pro firmu ZP Fashion, která se zabývá prodejem metrového textilu. Komunikační strategie bude vycházet z výseldků několika analýz, které jsou potřebné k uskutečnění hlavního cíle této práce. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů v oblasti marketingové komunikace, konkurence a marketingového výzkumu. Základem této části je literární rešerše. V praktické části je představena firma a její současné formy komunikace. Dále v této části naleznete analýzu konkurence a výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno v rámci zjištění preferencí zákazníků. Projektová část je tvořena samotnými návrhy na efektivnější komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13565
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
13721
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account