Problematika alkoholických nápojů v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika alkoholických nápojů v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Václavíková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:25:02Z
dc.date.available 2010-07-20T01:25:02Z
dc.date.issued 2010-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13544
dc.description.abstract Práce zahrnuje stručný popis procesu tvorby reklamy od stanovení cílů až po její vyhodnocení. Dále zachycuje, jak je v České republice regulována televizní reklama na alkoholické nápoje - a to jak z hlediska právního, tak i etického. V praktické části je stručná charakteristika firmy Stock Plzeň-Božkov a jejích produktů řady Fernet Stock. Dále jsou uvedeny konkrétní úspěchy a kauzy, které se týkají televizních reklam propagujících tyto produkty. Diskutabilní spoty jsou analyzovány a je proveden výzkum, který zjišťuje, jaký na tyto reklamy mají názor obyčejní lidé. V závěru práce jsou navrhnuta doporučení, čeho by se zadavatelé televizní reklamy na produkty řady Fernet Stock měli vyvarovat. cs
dc.format 80 s., 9 s. příloh cs
dc.format.extent 2400154 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklamní strategie cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject regulace reklamy cs
dc.subject etika reklamy cs
dc.subject Kodex reklamy cs
dc.subject Rada pro reklamu cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject alkoholické nápoje cs
dc.subject Fernet Stock cs
dc.subject Advertising strategy en
dc.subject advertising appeals en
dc.subject advertising regulation en
dc.subject ethics advertising en
dc.subject codex advertising en
dc.subject Council for advertising en
dc.subject television commercial en
dc.subject alcoholic drinks en
dc.subject Fernet Stock en
dc.title Problematika alkoholických nápojů v reklamě cs
dc.title.alternative Problems of alcoholic drinks in the advertisement en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated This work involves a short description of a process of advertising creation from the goal determining up to its evaluation. It also describes how the advertising of alcohol drinks is regulated in the Czech Republic from the legal and ethic aspect. In the practical part there is a short characteristics of a company Stock Plzeň-Božkov and its Fernet Stock products. This part also contains concrete successes and causes, which are related to the television commercials promoting these products. Controversial spots are analysed and the research, that finds out the people opinions about these commercials, is made. At the conclusion of this work the recommendations are suggested. There are the recommendations, which the submitters of television commercial of Fernet Stock products should avoid. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13641
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
václavíková_2010_bp.pdf 2.288Mb PDF View/Open
václavíková_2010_vp.pdf 58.20Kb PDF View/Open
václavíková_2010_op.pdf 67.82Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account