dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Václavíková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T01:25:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T01:25:02Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13544
|
|
dc.description.abstract |
Práce zahrnuje stručný popis procesu tvorby reklamy od stanovení cílů až po její vyhodnocení. Dále zachycuje, jak je v České republice regulována televizní reklama na alkoholické nápoje - a to jak z hlediska právního, tak i etického. V praktické části je stručná charakteristika firmy Stock Plzeň-Božkov a jejích produktů řady Fernet Stock. Dále jsou uvedeny konkrétní úspěchy a kauzy, které se týkají televizních reklam propagujících tyto produkty. Diskutabilní spoty jsou analyzovány a je proveden výzkum, který zjišťuje, jaký na tyto reklamy mají názor obyčejní lidé. V závěru práce jsou navrhnuta doporučení, čeho by se zadavatelé televizní reklamy na produkty řady Fernet Stock měli vyvarovat. |
cs |
dc.format |
80 s., 9 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2400154 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklamní strategie
|
cs |
dc.subject |
reklamní apely
|
cs |
dc.subject |
regulace reklamy
|
cs |
dc.subject |
etika reklamy
|
cs |
dc.subject |
Kodex reklamy
|
cs |
dc.subject |
Rada pro reklamu
|
cs |
dc.subject |
televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
alkoholické nápoje
|
cs |
dc.subject |
Fernet Stock
|
cs |
dc.subject |
Advertising strategy
|
en |
dc.subject |
advertising appeals
|
en |
dc.subject |
advertising regulation
|
en |
dc.subject |
ethics advertising
|
en |
dc.subject |
codex advertising
|
en |
dc.subject |
Council for advertising
|
en |
dc.subject |
television commercial
|
en |
dc.subject |
alcoholic drinks
|
en |
dc.subject |
Fernet Stock
|
en |
dc.title |
Problematika alkoholických nápojů v reklamě |
cs |
dc.title.alternative |
Problems of alcoholic drinks in the advertisement |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work involves a short description of a process of advertising creation from the goal determining up to its evaluation. It also describes how the advertising of alcohol drinks is regulated in the Czech Republic from the legal and ethic aspect. In the practical part there is a short characteristics of a company Stock Plzeň-Božkov and its Fernet Stock products. This part also contains concrete successes and causes, which are related to the television commercials promoting these products. Controversial spots are analysed and the research, that finds out the people opinions about these commercials, is made. At the conclusion of this work the recommendations are suggested. There are the recommendations, which the submitters of television commercial of Fernet Stock products should avoid. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13641
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|