1. Teoretická část: Firmy a společnosti, které využívají písmo jako dekor 2. Praktická část: Dekorativní možnosti písma
Show full item record
No preview available
Title:
|
1. Teoretická část: Firmy a společnosti, které využívají písmo jako dekor 2. Praktická část: Dekorativní možnosti písma |
Author: |
Křikavová, Lenka
|
Advisor: |
Baroňová, Lenka
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce pojednává o streetových a snowboardových firmách, které využívají svůj název společnosti jako nesoucí prvek dekoru a ornamentu. Dále o firmách, které chtějí nápisem na svých produktech sdělit své myšlenky okolnímu světu, také o těch, které přidá-vají k textu i obrazovou část. Tyto firmy rozděluji podle toho, kde vznikly. Snažím se za-měřit především na ty více originální. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13458
|
Date:
|
2010-05-17 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
Discipline:
|
Multimedia a design - Grafický design |
Grade for thesis and defense:
|
B
15022
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account