1. Teoretická část: Firmy a společnosti, které využívají písmo jako dekor 2. Praktická část: Dekorativní možnosti písma

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Firmy a společnosti, které využívají písmo jako dekor 2. Praktická část: Dekorativní možnosti písma

Show simple item record

dc.contributor.advisor Baroňová, Lenka
dc.contributor.author Křikavová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:43:05Z
dc.date.available 2010-07-20T00:43:05Z
dc.date.issued 2010-05-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13458
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o streetových a snowboardových firmách, které využívají svůj název společnosti jako nesoucí prvek dekoru a ornamentu. Dále o firmách, které chtějí nápisem na svých produktech sdělit své myšlenky okolnímu světu, také o těch, které přidá-vají k textu i obrazovou část. Tyto firmy rozděluji podle toho, kde vznikly. Snažím se za-měřit především na ty více originální. cs
dc.format 62 cs
dc.format.extent 9036394 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firma cs
dc.subject písmo cs
dc.subject design cs
dc.subject dekor cs
dc.subject ornament cs
dc.subject street art cs
dc.subject snowboarding cs
dc.subject skateboading cs
dc.subject surfing cs
dc.subject kaligrafie cs
dc.subject ilustrace cs
dc.subject company en
dc.subject typography en
dc.subject design en
dc.subject decor en
dc.subject ornament en
dc.subject street art en
dc.subject snowboarding en
dc.subject ska-teboarding en
dc.subject surfing en
dc.subject kaligraphie en
dc.subject illustration en
dc.title 1. Teoretická část: Firmy a společnosti, které využívají písmo jako dekor 2. Praktická část: Dekorativní možnosti písma cs
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Companies that Use Writing as a Decorative Element 2. Practical Part: Decorative Possibilities of Writing en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jiroušková, Petra
dc.date.accepted 2010-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with street and snowboard wear companies which use the com-panies name as main part of decor and ornament, furthermore with companies which want to communicate some ideas by their products or which add pictures to text as well. These companies are divided by location of establishment. This work is focused on the most ori-ginal designs and companies. en
dc.description.department Ústav reklamní fotografie a grafiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/129 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Fine Arts en
dc.identifier.stag 15022
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
křikavová_2010_bp.pdf 8.617Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account