1. Teoretická část: Firmy a společnosti, které využívají písmo jako dekor 2. Praktická část: Dekorativní možnosti písma
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Firmy a společnosti, které využívají písmo jako dekor 2. Praktická část: Dekorativní možnosti písma |
Autor: |
Křikavová, Lenka
|
Vedoucí: |
Baroňová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojednává o streetových a snowboardových firmách, které využívají svůj název společnosti jako nesoucí prvek dekoru a ornamentu. Dále o firmách, které chtějí nápisem na svých produktech sdělit své myšlenky okolnímu světu, také o těch, které přidá-vají k textu i obrazovou část. Tyto firmy rozděluji podle toho, kde vznikly. Snažím se za-měřit především na ty více originální. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13458
|
Datum:
|
2010-05-17 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
Studijní obor:
|
Multimedia a design - Grafický design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
15022
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet