Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o. |
Author: |
Dušek, Adam
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Hospodářský rozvoj se sebou přináší i nárůst ekonomických subjektů, které mezi sebou na trhu soupeří. To vytváří silnou konkurenci, ve které rozhoduje o úspěchu správný tok in-formací ke klíčovým skupinám veřejnosti. Marketingová komunikace je tak základním nástrojem pro efektivní řízení vztahů mezi producentem služeb nebo výrobků na jedné straně a spotřebitelskou společností na straně druhé. Komunikace je totiž prvkem určujícím úspěšnost obchodní činnosti každého subjektu, který se na jakémkoliv trhu pohybuje. Všechny tyto faktory vytváří prostor pro komunikační agentury, jejichž smyslem je vytvořit z komunikace proces, který lze ovládat. Problém současného světa díky technologickému pokroku totiž není zboží, službu nebo myšlenku vytvořit, ale prodat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13384
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
13717
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account