Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o. |
Autor: |
Dušek, Adam
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Hospodářský rozvoj se sebou přináší i nárůst ekonomických subjektů, které mezi sebou na trhu soupeří. To vytváří silnou konkurenci, ve které rozhoduje o úspěchu správný tok in-formací ke klíčovým skupinám veřejnosti. Marketingová komunikace je tak základním nástrojem pro efektivní řízení vztahů mezi producentem služeb nebo výrobků na jedné straně a spotřebitelskou společností na straně druhé. Komunikace je totiž prvkem určujícím úspěšnost obchodní činnosti každého subjektu, který se na jakémkoliv trhu pohybuje. Všechny tyto faktory vytváří prostor pro komunikační agentury, jejichž smyslem je vytvořit z komunikace proces, který lze ovládat. Problém současného světa díky technologickému pokroku totiž není zboží, službu nebo myšlenku vytvořit, ale prodat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13384
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
13717
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet