Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o.
Autor: Dušek, Adam
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Hospodářský rozvoj se sebou přináší i nárůst ekonomických subjektů, které mezi sebou na trhu soupeří. To vytváří silnou konkurenci, ve které rozhoduje o úspěchu správný tok in-formací ke klíčovým skupinám veřejnosti. Marketingová komunikace je tak základním nástrojem pro efektivní řízení vztahů mezi producentem služeb nebo výrobků na jedné straně a spotřebitelskou společností na straně druhé. Komunikace je totiž prvkem určujícím úspěšnost obchodní činnosti každého subjektu, který se na jakémkoliv trhu pohybuje. Všechny tyto faktory vytváří prostor pro komunikační agentury, jejichž smyslem je vytvořit z komunikace proces, který lze ovládat. Problém současného světa díky technologickému pokroku totiž není zboží, službu nebo myšlenku vytvořit, ale prodat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13384
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 13717


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dušek_2010_dp.pdf 2.751Mb PDF Zobrazit/otevřít
dušek_2010_vp.pdf 67.41Kb PDF Zobrazit/otevřít
dušek_2010_op.pdf 54.49Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet