dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Dušek, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T23:58:37Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T23:58:37Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13384
|
|
dc.description.abstract |
Hospodářský rozvoj se sebou přináší i nárůst ekonomických subjektů, které mezi sebou na trhu soupeří. To vytváří silnou konkurenci, ve které rozhoduje o úspěchu správný tok in-formací ke klíčovým skupinám veřejnosti. Marketingová komunikace je tak základním nástrojem pro efektivní řízení vztahů mezi producentem služeb nebo výrobků na jedné straně a spotřebitelskou společností na straně druhé. Komunikace je totiž prvkem určujícím úspěšnost obchodní činnosti každého subjektu, který se na jakémkoliv trhu pohybuje. Všechny tyto faktory vytváří prostor pro komunikační agentury, jejichž smyslem je vytvořit z komunikace proces, který lze ovládat. Problém současného světa díky technologickému pokroku totiž není zboží, službu nebo myšlenku vytvořit, ale prodat. |
cs |
dc.format |
115 s., 10 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2885479 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Komunikační agentury
|
cs |
dc.subject |
Firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
Etický kodex
|
cs |
dc.subject |
Dress code
|
cs |
dc.subject |
Průzkum spokojenosti zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
Model obchodní činnosti
|
cs |
dc.subject |
Společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
Communication Agencies
|
en |
dc.subject |
Corporate culture
|
en |
dc.subject |
Code of Ethics
|
en |
dc.subject |
Dress code
|
en |
dc.subject |
Employee satisfaction survey
|
en |
dc.subject |
Business model
|
en |
dc.subject |
Corporate social responsibility
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategy of communication agency Commservis.com |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Economic development brings along rapid increase in the number of economic subjects which consequently compete among themselves. The success in this competing environ-ment depends then primarily on the right and appropriate flow of information towards the public. Marketing communication represents a basic tool for effective management of rela-tions between the producer of services or goods and consumers. Hence for each subject present in the market the communication becomes main determinant of the success of its commercial activity. All these factors create space for Marketing and Communication agencies (companies), whose main activity is to transform communication into a meaningful and manageable process. The problem of current commercial world is thanks to technologic progress not to produce the goods, services or ideas but simply to sell. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13717
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
D |
|