Etika v oblasti e-marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Etika v oblasti e-marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Halamík, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-19T23:56:09Z
dc.date.available 2010-07-19T23:56:09Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13378
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je etika v oblasti e-marketingu. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení pojmů etika a morálka a jejich aplikací na internetovou reklamu. Také se zabývá popisem a rozborem etického kodexu Rady pro reklamu a etického kodexu sdružení SPIR. V praktické části jsou popsány typické příklady problémů etiky v internetovém prostředí. Tato část zahrnuje výzkum, který se zabýval vnímáním etiky v oblasti internetového mar-ketingu. V závěru jsou shrnuty zjištěné poznatky a nastíněny možnosti dalšího vývoje tohoto téma-tu. cs
dc.format 51s, 10s příloh. cs
dc.format.extent 1958789 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject internet cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject etika cs
dc.subject uživatel cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject Marketing comunications en
dc.subject internet en
dc.subject e-marketing en
dc.subject advertising on internet en
dc.subject web pages en
dc.subject ethic en
dc.subject user en
dc.subject ethic code en
dc.title Etika v oblasti e-marketingu cs
dc.title.alternative Ethic in sphere of e-marketing en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brázda, Radim
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated The theme of this Bachelor Theisis si ethic in the sphere of e-marketing. In theoretical part of the thesis will focus on the delimited conception of ethic and morale and its application on advertising on internet. This thesis also analyses and describes ethic code of Rada pro reklamu and ethic code of association SPIR. In the practical part of this thesis, the typice examples of ethic problems are described. This part also includes research which was focused on perceivning of ethic in the sphere of internet marketing. The thesis conclusion will summarize findings and include an adumbration of options for the further development of this theme en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13612
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
halamík_2010_bp.pdf 1.868Mb PDF View/Open
halamík_2010_vp.pdf 55.75Kb PDF View/Open
halamík_2010_op.pdf 58.17Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account